تردمیل مناسب آپارتمان

در گذشته افراد برای استفاده از دستگاه‌های هوازی از جمله تردمیل به جهت تناسب اندام و کاهش وزن، به باشگاه‌های بدنسازی می‌رفتند. با گذشت زمان و تغییر عادات مردم، رفته رفته استفاده از دستگاه‌هایی از جمله دستگاه تردمیل در خانه نیز رواج پیدا کرد که همین امر سبب شد تا شرکت‌های تولید کننده تردمیل، تردمیل مناسب آپارتمان و خانه و محل‌هایی غیر از باشگاه را تولید کنند. اما انتخاب یک تردمیل مناسب آپارتمان راحت نیست و نکاتی در آن باید رعایت شود تا علاوه بر استفاده مناسب، فضای زیادی از خانه شما را اشغال نکرده و ایجاد مزاحمت برای همسایگان را نیز در پی نداشته باشد. در ادامه نکاتی که باید در هنگام خرید تردمیل مناسب آپارتمان توجه کنید را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

نکات مهم برای خرید بهترین تردمیل مناسب آپارتمان

آیا تردمیل برای آپارتمان مناسب است؟

استفاده از هر نوع تردمیلی برای آپارتمان مناسب نیست اما تردمیل‌های زیادی هستند که اختصاصا به جهت مصارف خانگی تولید شده‌اند که حتی در فروشگاه‌های ورزشی نیز به عنوان تردمیل مناسب آپارتمان یا تردمیل مناسب خانه شناخته می‌شوند و مسئله ای که وجود دارد این است که اگر قصد خرید یک دستگاه تردمیل برای خانه یا آپارتمان خود را دارید، چه نکاتی را باید پیش از خرید دانسته و بسته به شرایط خانه ای که دارید، بهترین دستگاه تردمیل را انتخاب نمایید.

نکات مهم برای خرید تردمیل مناسب آپارتمان

دانستن نکات مهم پیش از خرید تردمیل مناسب آپارتمان امری ضروریست. در انتخاب تردمیل مناسب برای خانه، حتی حضور شما در طبقه اول نسبت به طبقه سوم نیز می‌تواند در نحوه بررسی و انتخاب شما تفاوت ایجاد کند. برای مثال شخصی که در طبقه اول زندگی می‌کند تا حدی محدوده انتخابی دستگاه های تردمیلی که برای خانه اش مد نظر دارد بزرگتر از شخصی است که برای طبقه سوم به دنبال تردمیل است، می‌باشد. همچنین شخصی که برای خانه ویلایی به دنبال تردمیل است نیز می‌تواند از میان گزینه‌های بسیاری تردمیل مد نظرش را انتخاب کند. در ادامه با برخی نکات ساده اما ضروری در خصوص خرید تردمیل مناسب منزل آشنا خواهیم شد.

اندازه تردمیل مناسب برای آپارتمان

اندازه تردمیل بسته به متراژ محل قرار گیری آن دارد. اگر تردمیل را برای قراردادن در اتاق می‌خواهید، معمولا اندازه اتاق‌ها بین ۶ تا ۱۵ متر هستند که توصیه می‌کنیم برای اتاق کوچک ۶ یا حتی ۹ متری تردمیل خریداری نکنید! دلیل این است که فضای کوچک علاوه بر ایجاد سروصدای زیاد، تقریبا تمام فضای خالی آن نیز اشغال شده و عملا دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در مجموع باید در نظر داشته باشید که محل مدنظرتان کجاست و پس از آن می‌توانید تردمیلی با طول تسمه ۱ و نیم متر یا بیشتر را تهیه نمایید.

شیب تردمیل

همانطور که می‌دانید، افزایش شیب تردمیل باعث می‌شود تا ارتفاع تردمیل بالا رفته و تکان‌های آن بیشتر شود. پس نکته بعدی که باید مدنظر قرار داده و بررسی نمایید، ارتفاع کف تا سقف خانه تان به همراه استهکام کف خانه است. اگر ارتفاع بیشتر از ۲ متر و ۸۰ سانتی متر باشد، تقریبا تمامی تردمیل‌های خانگی را می‌توانید وارد گزینه‌های بررسی خود کنید زیرا اکثر تردمیل‌ها از شیب ۰ درجه تا شیب ۱۵ درجه را پوشش می‌دهند.

کیفیت و دوام تردمیل مناسب آپارتمان

تردمیل مناسب آپارتمان نیز همانند تردمیل‌های خانگی یا باشگاهی باید مقاوم و با کیفیت باشد، روان باشد و از کیفیت بدنه‌ای بالایی برخوردار باشد. اگر در هنگام بررسی با تردمیل‌های سبک وزنی که بدنه آنها ضخیم نبوده و صدای زیادی می‌دهند برخورد کردید، فورا آن تردمیل را از فهرست گزینه‌های مد نظر خود حذف نمایید.

تحمل وزن تردمیل

بر خلاف تردمیل‌های باشگاهی که باید تحمل وزن بالا داشته باشند، تردمیل مناسب خانه باید تحمل وزنی مطابق با نیاز شما داشته باشد. اگر وزن زیر ۱۲۰ کیلوگرم دارید، انتخاب یک تردمیل با تحمل وزنی ۱۲۰ کیلوگرم نیز کار شما را راه می‌اندازد اما توصیه ما این است که تردمیلی را تهیه کنید که تحمل وزنی بالایی داشته باشد زیرا این مورد به کاهش صدا و همچنین افزایش توان و کیفیت تردمیل نیز می‌افزاید.

اندازه عرشه و بالشتک تردمیل

منظور از عرشه همان تسمه تردمیل و منظور از بالشتک، ضربه گیر زیر تسمه است. هرقدر تسمه چه از نظر طول و چه از نظر عرض بزرگتر باشد، استفاده از آن راحت تر و کم صدا تر است. همچنین وجود بالشتک هوشمند و مقاوم می‌تواند علاوه بر گرفتن صداهای زیاد، فشار وارده به مفاصل پاهای شما را نیز تا حد زیادی کاهش دهد. بنابراین حتما در هنگام خرید تردمیل مناسب منزل این موارد را نیز در نظر بگیرید.

تردمیل مناسب آپارتمان

امکانات تردمیل مناسب خانه و آپارتمان

خرید تردمیل مناسب آپارتمان چالش‌های بیشتری نسبت به خرید تردمیل مناسب خانه دارد. دلیل این است که شما در آپارتمان باید مراعات حال همسایه‌های پایینی خود را نیز بکنید و همچنین دوام کف آپارتمان خودتان را مدنظر قرار دهید. اما اگر بخواهیم در نظر بگیریم که همه ی شرایط برای یک تردمیل عالی مناسب است، آنگاه باید به امکانات تردمیل نگاه کنیم زیرا داشتن امکانات و ویژگی‌های کاربردی می‌تواند به کیفیت تمرینات شما بیافزاید.

تردمیل‌ها معمولا یک سری امکانات مشترک دارند و برخی نیز امکانات بیشتری در اختیار ورزشکار قرار می‌دهند. حسگر سنجش ضربان قلب، کالری شمار، مسافت سنج، سنجش شیب و سرعت، سنجش فشار وارده به پاها، دور در دقیقه و غیره معمولا مواردیست که در اکثر تردمیل‌های مناسب برای آپارتمان یافت می‌شوند. اما برخی تردمیل‌ها نیز هستند که دارای قابلیت‌های بیشتری از جمله داشتن برنامه‌های تمرینی از پیش تعریف شده هستند و برخی نیز این امکان را به شما می‌دهند تا با تعریف کردن وزن، قد و سایر مشخصات بدنیتان، برنامه های جدیدی تعریف کرده و مطابق با آن، بتوانید ورزش کنید.

قیمت و گارانتی تردمیل مناسب آپارتمان

قیمت تردمیل‌های مناسب برای خانه و آپارتمان نیز همانند تردمیل‌های باشگاهی محاسبه می‌شود. امکانات، تحمل وزنی، اندازه تسمه، شرکت تولید کننده، داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش و غیره، همه و همه در نحوه قیمت گذاری تردمیل مناسب منزل موثر است. توصیه ما به شما این است که اگر قصد خرید تردمیل مناسب آپارتمان را دارید، خرید آن را از فروشگاه‌های معتبر و همچنین به شرط داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش انجام دهید تا علاوه بر خریدی مطمئن، درصورت نیاز بتوانید از خدمات پس از فروش نیز استفاده نمایید.

برنامه‌های تمرینی تردمیل مناسب منزل

استفاده از تردمیل به خودی خود به کاهش وزن منجر نخواهد شد. رعایت رژیم غذایی و استفاده با برنامه بهترین راهی است که در حداقل زمان، حداکثر نتیجه را بگیرید. استفاده روزانه از تردمیل باید دارای تنوع باشد، گاهی پیاده روی آرام، گاهی پیاده روی تند و گاهی دویدن با سرعت کم یا زیاد می‌تواند تنوع خوبی برایتان ایجاد کرده و به این صورت بدنتان نیز به یک روش تمیرینی عادت نخواهد کرد.

پیشنهاد ما این است که یک بار به مدت ۲۰ دقیقه در صبح قبل از صبحانه پیاده روی ملایم با سرعت بین ۵ تا ۶ کیلومتر برساعت و مرحله بعدی نیز عصر یا شب به مدت ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت با سرعت بین ۶ تا ۹ کیلومتر برساعت پیاده‌روی داشته‌باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از شیب به گونه‌ای که به زانوهایتان فشاری وارد نشود، با سرعت ۵ کیلومتر برساعت نیز تمرین کنید. نکته مهم دیگر این است که تنها به تردمیل بسنده نکنید. تمرینات هوازی با وزن بدن و یا یک جفت دمبل سبک نیز می‌تواند بازدهی تمرین شما را تا حد زیادی بالا ببرد و علاوه بر آن، حتما پیش از تمرین با تردمیل از نرمش های کششی استفاده کرده تا از خشکی بدن جلوگیری نمایید و احتمال مصدومیت‌ها را به صفر برسانید.

تردمیل مناسب منزل

نحوه کاهش صدای تردمیل در آپارتمان

راه های مختلفی برای کاهش صدای تردمیل در خانه وجود دارد. اما اصلی ترین موارد آن، ابتدا این است که از نرمی و روغن کاری بودن قطعات درون تردمیل مطمئن باشید. در کناراین موارد، استفاده از تردمیل برای پیاده روی در حالت شیب به جای دویدن با سرعت بالا، قراردادن فوم صداگیر زیر دستگاه تردمیل، قرار دادن تردمیل بر روی فرش یا قالی، استفاده در گوشه های اتاق به دلیل نزدیکی به ستون های آپارتمان، تعویض بلبرینگ های خراب و فرسوده، استفاده از روان کننده تسمه تردمیل و غیره مواردی هستند که می‌توانید به جهت کاهش صدای تردمیل و عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران در نظر بگیرید.

خرید بهترین و مناسب ترین تردمیل برای آپارتمان

همانطور که گفتیم، تردمیل مناسب آپارتمان باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان از آن در خانه و به راحتی استفاده کرد. تردمیل تاشو در کنار مواردی که مثال زدیم از جمله تردمیل‌هایی است که محبوب مصارف خانگی است. معمولا افرادی که از نظر فضا دارای محدودیت هستند رو به خرید این نوع تردمیل ها می‌آورند که بسیار انتخاب خوبی است. همچنین تردمیل خانگی که شرکت‌های تولید کننده صرفا برای مصارف خانگی آن‌ها را تولید کرده‌اند نیز مناسب هستند. اما حالا که قصد خرید تردمیل را دارید، خرید از کجا و با چه شرایطی می‌تواند علاوه بر خیال راحت، خدمات بیشتری نیز به شما ارائه دهد؟
امروزه در سطح کشور فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ورزشی کشور، فروشگاه دنیز اسپرت است. فروشگاه دنیز اسپرت با بیش از ۱۵ سال سابقه در امر تولید و عرضه انواع لوازم بدنسازی و هوازی از جمله دستگاهی مثل تردمیل مناسب آپارتمان، توانسته تا با راهنمایی‌های رایگان تخصصی پیش از خرید توسط متخصصین پشتیبانی به یکی از فروشگاه‌های معتبر در ایران تبدیل شود. همچنین این فروشگاه با ارائه خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی معتبر در کنار ضمانت اصالت و سلامت کالا، خریدی مطمئن، سریع و با تضمین نازل‌ترین قیمت بازار را در اختیار خریداران گرامی قرار دهد. برای خرید تردمیل مناسب آپارتمان، کافیست به صورت حضوری به یکی از شعب دنیز اسپرت مراجعه کنید. البته شما می‌توانید وارد وب سایت این فروشگاه شده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. اگر سوالی داشتید، کافیست با ما تماس بگیرید.

ارسال سوالات و دریافت مشاوره

  • Please enter a number from ۱۱ to ۱۱.

سوالات متداول درباره تردمیل مناسب آپارتمان

آیا می‌توان از تردمیل در آپارتمان استفاده کرد؟

تردمیل‌های خانگی با توجه به ویژگی‌های آپارتمان‌ها ساخته‌شده‌اند. این تردمیل‌ها اندازه و قیمت مناسبی دارند. در نتیجه می‌توانید آن‌ها را برای منزل خود خریداری کرده و استفاده نمایید.

در هنگام خرید تردمیل برای آپارتمان باید به چه نکاتی دقت کرد؟

تحمل وزن، اندازه تردمیل، امکانات تردمیل، قیمت تردمیل و … از نکاتی است که باید در هنگام خرید تردمیل دقت کرد. اگر به دنبال خرید تردمیل مناسب برای منزل هستید، میتوانید روی لینک کلیک کنید و یا با متخصصان دنیز اسپرت تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

برای کاهش صدای تردمیل در خانه باید چه کاری انجام داد؟

بهترین راه‌حل برای کاهش صدای تردمیل، روغن‌کاری است. همچنین شما می‌توانید فوم صداگیر را زیر دستگاه تردمیل قرار دهید تا از ایجاد صدا و مزاحمت برای همسایگان خود جلوگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شماره تماستو وارد کن برنامه رایگان بگیر
ارسال
close-link